יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

אודות

בלוגרים וגולשים יקרים,

בלוג זה נפתח בימים אלה על מנת לתת מענה לשאלות הנוצרות עקב חשיפה למקרים בתחום של רשלנות רפואית במהלך הריון ולידה ובכלל. התחום של רשלנות רפואית הולך ותופס תאוצה בקרב החברה הישראלית נוכח רמת המודעות והחשיפה התקשורתית לה זוכה תחום זה, לרבות התייחסות המערכת המשפטית הנוטה לבחון בחומרה ולפסוק סכומי פיצוי הולכים וגדלים בגין תביעות המוגשות עקב חשיפה לטיפול רפואי רשלני ובלתי הולם.    
 
כמה פעמים שאלת את עצמך איך מתמודדים עם מקרה של רשלנות רפואית אליו נחשפת? האם המקרה גובל ברשלנות רפואית או שמא זו רק תחושת בטן שאינה עולה בקנה אחד עם ההגדרות המשפטיות המחייבות?מתי להגיש תביעה משפטית והאם הדבר כדאי בהיבטי עלות/תועלת?  ועוד שאלות רבות ומורכבות המעלות תהיות כיצד נכון וראוי להתייחס למקרה אליו נחשפת ובגינו נגרם נזקך.
בלוג זה הוקם בעבורכם, המטופלים ובני משפחותיהם שלא זכו לקבל טיפול רפואי הולם ושעקב כך נגרם להם נזק עימו הם נאלצים להתמודד במהלך שגרת חייהם.  

הבלוג הוקם ומנוהל על ידי עורך דין אילן זריהן, במטרה לחשוף את הציבור הרחב לתחום המשפטי של רשלנות רפואית על רבדיו הרבים ולספק מידע משפטי בנושא זה תוך שיתוף ומעורבות הקהל הרחב. 

אשמח אם תיטלו חלק פעיל בבלוג ותנצלו פלטפורמה זו להתייעצות, לשיתוף ולהפרייה הדדית ככל שניתן.   

חשוב לי להבהיר כי המידע המשפטי המפורסם במסגרת בלוג רשלנות רפואית זה אינו יכול להוות תחליף לייעוץ משפטי אצל עורך דין העוסק בתחום רשלנות רפואית ובכלל, וכי בכל מקרה מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי פרטני בהתאם.

בברכת בריאות שלמה.

בכבוד רב ובברכה,

עו"ד אילן זריהן
www.iz-law.com  

ליצירת קשר ישיר: http://www.iz-law.com/contact.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה